Ders Sorumluları
|
|
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
Dersin bir önkoşulu bulunmamaktadır. |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilerin doğru okuma, yazma , konuşma ve dinleme becerilerini geliştirmektir. Dersi alan öğrencilerin farklı dallarda kelime bilgilerinin arttırılması, konuşma ile yazma İngilizceleri arasındaki ayrıma varmaları ve İngilizceyi kendilerine güven duyarak kullanabilmeleri amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği |
Öğrencilerin İngilizce’yi doğru okuma, yazma, konuşma, dinleme becerilerini geliştirmek ve bu yetilerini günlük hayatta da uygulamalarına yardımcı olmak hedeflenmektedir. İleri seviyede dilbilgisi kurallarının pekiştirilmesi için ders içinde alıştırmalar yapılmakta ve konuşma İngilizcesinin incelikleri öğretilerek proje dahilinde uygulamaya geçirilmesi çalışılmaktadır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Bu dersi tamamlayan ve başarılı olan öğrencilerin İngilizce Dil Becerileri alanı ile ilgili elde edeceği kazanımlar şunlardır;
1- Okuma, konuşma, yazma ve dinleme becerisi kazanabilme
2- Kazanılan bu becerileri günlük hayatta da uygulayabilme
3- Gelecek yıllarda girecekleri ulusal ve uluslararası dil sınavlarında başarılı olabilme
4- Kendilerini hedeflenen dilde rahatlıkla ifade edebilme |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Hello, introduction to the course |
2. Hafta |
Vocabulary: language ability/ education
Reading: “Who Owns English?”
Grammar: the English verb system/ state and activity verbs |
3. Hafta |
Reading: “Under Examination”
Grammar: gerund/ infinitive
Real World: keeping a conversation going
|
4. Hafta |
Grammar: present and past habits, be used to, get used to
Vocabulary: feelings and opinions
Reading: “Letter From Abroad” |
5. Hafta |
Reading: “Timely Tips”
Real World: discussion language: agreeing and disagree
|
6. Hafta |
Vocabulary Exercises
Grammar: 1st, 2nd, 3rd conditionals
Reading: “How Honest are You?” |
7. Hafta |
To revise what has been done using the videos and exercises in the face2face CD-Rom |
8. Hafta |
Movie week…. |
9. Hafta |
Vocabulary: crime and punishment/ verbs and prepositions
Reading: “Protect Your Identity with Cabott & Spencer”
Real World: making, refusing and accepting offers
|
10. Hafta |
Grammar: tenses(past forms) / linking words
Vocabulary: phrasal verbs/ book and reading
Reading: “Magical Novels
|
11. Hafta |
Reading: “April Fool”
Grammar: relative clause
Reading: exaggerating/ saying you’re surprised or not surprised
|
12. Hafta |
A reading text taken from the Constitution of the Republic of Turkey
|
13. Hafta |
To revise what has been done using the videos and exercises in the face2face CD-Rom
|
14. Hafta |
Revision – closing hour
|
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Course Book: face2face(upper-intermediate). Cambridge University Press.
Recommended Dictionaries: Longman Dictionary of Contemporary English Macmillan English Dictionary for Adv. Learners |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| PY 1 | PY 2 | PY 3 | PY 4 | PY 5 | PY 6 | PY 7 | PY 8 | PY 9 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 | PY 14 | PY 15 | PY 16 | PY 17 | PY 18 | ÖÇ1 | | | | | | | 3 | 2 | 5 | | 4 | 4 | | | | 5 | | | ÖÇ2 | | | | | | | 2 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | | | | 5 | | | ÖÇ3 | | | | | | | | | 3 | 5 | | 4 | | | | 5 | | | ÖÇ4 | | | | | | | 5 | 4 | 5 | 3 | | 5 | | | | 5 | | |
* Katkı Düzeyi: 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |