Ders Sorumluları
|
|
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
Dersin izlenebilmesi için orta derecede İngilizce bilgisi gerekmektedir. |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Ders; okuma parçaları, durum yaratma, vaka ve grup çalışmaları aracılığıyla İngilizce Dil Becerilerinin genel olarak gözden geçirilmesini amaçlamaktadır. |
Dersin İçeriği |
Ders, öğrencilerin ilgisini çekerek etkin dil öğrenimi içerisinde yer almasını sağlayacak bir biçimde düzenlenmiştir. Öğrenciler; Okuma, Yazma, Dinleme ve Konuşma olan temel dil becerileriyle içli dışlı olurlar. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Dersi başarıyla tamamlayan öğrencilein Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler alanında elde edeceği kazanımlar şunlardır;
1. Öğrencilerin, temel günlük hayata dair konularda kendilerini konuşarak ifade edebilmesi.
2. Öğrencilerin, temel günlük hayata dair konularda yazarak da birbirleriyle irtibat kurması |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Time and condition clauses with future reference - I |
2. Hafta |
Time and condition clauses with future reference – II |
3. Hafta |
Expressions of time and preference; want, expect, love, bear, etc. |
4. Hafta |
Afterwards, after, until, as far as, etc; phrases with time |
5. Hafta |
Forming the passive
(Ödev konuları öğrencilere bildirilir.) |
6. Hafta |
Reasons for using the passive; the agent |
7. Hafta |
Causative get and have |
8. Hafta |
Get and have got, compound nouns |
9. Hafta |
Reported speech - I |
10. Hafta |
Reported speech - II |
11. Hafta |
-ing forms and infinitives after verbs and prepositions |
12. Hafta |
-ed and –ing adjectives; say, tell ,talk, discuss, speak, etc. |
13. Hafta |
Comperative and superlative adjectives, order of adjectives, compound adjectives |
14. Hafta |
Comparisons, so and such; too, very, enough, quite, rather, etc. |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
30 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
10 |
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
- Evans, V., FCE Use of English 1 & FCE Use of English 2 (Express Publishing) |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 | PY13 | PY14 | PY15 | PY16 | PY17 | PY18 | ÖÇ1 | | | | | | | | | 4 | | | 5 | | | | 5 | | | ÖÇ2 | | | | | | | | | 4 | | | 5 | | | | 5 | | |
* Katkı Düzeyi: 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |