Hafta |
Konular |
1. Hafta |
STRATEJİ VE STRATEJİK PLANLAMA Uluslararası Stratejik Planlama, Stratejik Planlama Yaklaşımları
|
2. Hafta |
İhracatta Dış Pazarlara Giriş Yolları ve Stratejileri |
3. Hafta |
Uluslararası Pazarlara Giriş, İhracat Geliştirme ve Pazarlama Stratejileri, İhracattan Uluslararası Pazarlama
|
4. Hafta |
Dış Ticaret Teorileri, Ülkeler Birbirleriyle Neden Ticaret Yaparlar
|
5. Hafta |
Dış Ticaret Teorileri, Ülkeler Birbirleriyle Neden Ticaret Yaparlar
|
6. Hafta |
Uluslararası Pazarlama ve Dış Pazarlara Giriş. Uluslararası Pazarlama Aşamaları
|
7. Hafta |
Ara sınav
|
8. Hafta |
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri ve Yöntemleri Detay (İhracat, montaj yoluyla üretim, Lisans Anlaşmaları, Finansman
|
9. Hafta |
Uluslararası Pazarlamada Pazarlama Karması Stratejileri
|
10. Hafta |
Uluslararası Pazarlamada Fiyatlama
|
11. Hafta |
Yeni Pazara Girme Stratejileri ve Uluslararası Pazarlamada Dağıtım Kanalları |
12. Hafta |
Yeni Pazara Girme Stratejileri ve Uluslararası Pazarlamada Dağıtım Kanalları |
13. Hafta |
Uluslararası Pazarlamada Dağıtım Politikaları ve Tutundurma
|
14. Hafta |
Tekrar
|