Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Pazarlamanın tanımı ve pazarlama anlayışındaki gelişmeler |
2. Hafta |
Yeni Ekonomi sürecinde yaşanan değişimler ve pazarlama |
3. Hafta |
Pazarlama yönetimi, stratejik planlama ve pazarlama planlaması |
4. Hafta |
Pazarlama bilgi sistemi ve araştırması |
5. Hafta |
Pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi, ürün konumlandırma |
6. Hafta |
Ürün farklılaştırma, konumlandırma ve Tüketici davranışını yeniden konumlandırma |
7. Hafta |
Ara Sınav Örgütsel pazarlar ve örgütsel tüketicilerin satın alma davranışları |
8. Hafta |
Tüketici davranışı |
9. Hafta |
Örgütsel pazarlar ve örgütsel tüketicilerin satınalma davranışı Ürün |
10. Hafta |
Müşteri değeri, müşteri sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi |
11. Hafta |
İşletme stratejileri |
12. Hafta |
Ürün |
13. Hafta |
İnovasyon ve yeni ürün geliştirme |
14. Hafta |
Konuların tekrarı ve tartışma |