Ders Sorumluları
|
Dr. Öğr. Üyesi Neslihan ÖZKAN |
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Seçmeli |
Ön Koşul |
- |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Bu dersin sonunda öğrenciler: • öğrencilerin farklı öğrenme stillerini edinir • İngilizce öğretmek için bir ders planı tasarlamak için bilgi ve beceri kazanır • İngilizce dilbilgisi öğretme tekniklerini öğrenir • İngilizce dilbilgisi öğretmek için mikro öğretim dersleri verir • dil öğretim materyallerini değerlendirmek, uyarlamak ve geliştirmek ve dil becerilerini nasıl entegre edeceğinizi öğrenir |
Dersin İçeriği |
Bu ders ELT311'in devamıdır ve öğrencilerin İngilizce Dilbilgisi öğretimi ve ders planlaması ve İngilizce öğretimindeki becerileri bütünleştirmesi için gerekli becerileri edinmelerini sağlar. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Bu dersin sonunda öğrenciler: • İngilizce öğretmek için bir ders planının farklı bileşenlerini analiz eder, çeşitli öğrenci profillerine İngilizce öğretmek için ders planları oluşturur. • Öğrencilerin farklı öğrenme stillerini ve sınıf içi etkileşimleri öğrenir. • İngilizce Dilbilgisi ve Entegre becerilerini öğretmek için farklı teknik ve materyalleri öğrenir. • Gramer'i İngilizce öğretmek için mikro-öğretiler gerçekleştir. |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Dersin tanıtımı |
2. Hafta |
Öğrenme stilleri ve sınıf içi etkileşim |
3. Hafta |
Ders planlama |
4. Hafta |
Gramer Öğretimi |
5. Hafta |
Gramer Öğretimi |
6. Hafta |
Dil becerilerini entegre etme |
7. Hafta |
Dil öğretim materyallerinin değerlendirilmesi, uyarlanması ve geliştirilmesi |
8. Hafta |
Ara Sınav |
9. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
10. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
11. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
12. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
13. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
14. Hafta |
Dil becerilerini bütünleştirme demoları |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
30 |
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
30 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Tanner, R.& Green, Cathrine, (1998). Tasks for Teacher Education. Essex: Longman Scrivener, Jim. ,(1994).Learning Teaching; Teacher development series. |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| ÖÇ 1 | ÖÇ 2 | ÖÇ 3 | ÖÇ 4 | ÖÇ 5 | ÖÇ 6 | ÖÇ 7 | PY 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | PY 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | PY 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 7 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 9 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | PY 10 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 11 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | PY 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 13 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | PY 14 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 16 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 17 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | PY 18 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | PY 19 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | PY 20 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 21 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 22 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | PY 23 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | PY 24 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | PY 25 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | PY 26 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 27 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 28 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 29 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|