Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
1-Çeşitli sözlü iletişim durumları için uygun ifadeler ve stratejiler kullanarak sözlü iletişim kurma becerisinin geliştirilmesi; 2- karşılıklı konuşma, sunum, tartışma etkinlikleri yoluyla duygu ve düşünceleri etkin ifade edebilme becerisinin geliştirilmesi; 3- güncel, özgün, işitsel, görsel-işitsel malzemeler kullanılarak konuşma ve duyduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi. |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Konu: Kariyer (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
2. Hafta |
Konu: Kariyer (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
3. Hafta |
Konu: Kariyer (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma)
Konu: Sağlık Bilimleri (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
4. Hafta |
Konu: Sağlık Bilimleri (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
5. Hafta |
Konu: Sağlık Bilimleri (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
6. Hafta |
Konu: İşbirliği (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
7. Hafta |
Konu: İşbirliği (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
8. Hafta |
Ara sınav |
9. Hafta |
Konu: İşbirliği (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma)
Konu: Teknoloji (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
10. Hafta |
Konu: Teknoloji (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
11. Hafta |
Konu: Teknoloji (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
12. Hafta |
Konu: Dil (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
13. Hafta |
Konu: Dil (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
14. Hafta |
Konu: Dil (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Williams, J., Ostrowska, S., Sowton, C., Farmer, J., Cavage, C., Frazier, L. (2019). Unlock 5 (Listening, Speaking & critical Thinking). Cambridge University Press. |