ELTC101


Ders Adı Ders Kodu Bölüm Seviye
Okuma Becerileri I ELTC101 İngiliz Dili Eğitimi (2018-2019 Akademik Yılı ve Sonrası Program) Lisans

Dersin Yarıyılı
(Dersin Dönemi)
Eğitim Öğretim Yöntemleri
Krediler
Teori Uygulama Laboratuar Projeler/Alan Çalışması Seminerler/Çalışma Grupları Diğer Toplam Kredi AKTS Kredisi
01
(Güz)
42 30 60 132 2 2

Ders Sorumluları Dr. Öğr. Üyesi Hürriyet KONUR
Dersin Sunulduğu Dil İngilizce (English)
Dersin Türü Zorunlu
Ön Koşul -
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar -
Dersin Amacı Öğrencilere farklı metinlerin nasıl analiz edileceğini öğretmek
Dersin İçeriği Öğrencilerin etkili okuma, analitik, endüktif ve tümdengelimsel düşünme becerilerinin arttırılması, öğrencilerin ileri düzeyde anlama ve okuma becerilerinin geliştirilmesi.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) 1.Öğrencilerin yaratıcı, endüktif, tümdengelimli düşünme becerileri, metinleri okurken bilgileri analiz ederek ve farklı tiplerde birleşik ve tutarlı analitik paragraflar yazarak geliştirilecektir.
Dersin Veriliş Biçimi Örgün Öğretim
Dersin Gidişatı
Hafta Konular
1. Hafta Tanışma
2. Hafta Organize Olmak: Ana fikirler için okumak, ayrıntılar için okumak
3. Hafta Bağlamdan anlam çıkarma
4. Hafta Unit 1: Globalization, 'Turkish Treats', 'What impact has globalization had on food and eating habits in Italy'
5. Hafta Globalization Vocabulary
6. Hafta Unit 2: Education, 'Distance or face to face learning-what is the difference?'
7. Hafta Education Vocabulary
8. Hafta Ara sınav
9. Hafta Unit 3: Medicine, 'The Homeopathy debate', 'Should healthcare be free?'
10. Hafta Unit 4: Risk, 'Are you a risk-taker or are you a risk-averse?', 'A government has a duty to protect its citizens from risk'
11. Hafta Unit 5: Manufacturing, 'A brief history of silk', 'How is paper manufactured?'
12. Hafta Unit 6: Environment, 'Disaster Mitigation' 'Drought in Rural Africa'
13. Hafta Environment Vocabulary
14. Hafta Tekrar
Değerlendirme Ölçütleri
  Toplam Katkısı (%)
Ara Sınav (%) 20
Kısa Sınavlar (%)
Ödevler (%) 20
Uygulamalar (%)
Laboratuar (%)
Projeler/Alan Çalışması (%)
Seminerler/Çalışma Grupları (%)
Final (%) 60
Diğer (%)
Toplam(%) 100
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar Sowton, Chris, Unlock 4: Reading and Writing Skills, Cambridge University Press, 2014
Staj / Uygulama
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi

 

ÖÇ1

PY1

 

PY2

PY3

 

PY4

 X

PY5

 X

PY6

 

PY7

PY8

 

PY9

 

PY10

 

PY11

 

PY12

 

PY13

 

PY14

 

PY15

 

PY16

 

PY17

 

PY18

 

PY19

 

PY20

 

PY21

 X

PY22