Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
1.Çeşitli sözlü iletişim durumları için uygun ifadeler ve stratejiler kullanarak sözlü iletişim kurma becerisinin geliştirilmesi; 2.karşılıklı konuşma, sunum, tartışma etkinlikleri yoluyla duygu ve düşünceleri etkin ifade edebilme becerisinin geliştirilmesi; 2. güncel, özgün, işitsel, görsel-işitsel malzemeler kullanılarak konuşma ve duyduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi. |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Konu: Doğal kaynakları koruma (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
2. Hafta |
Konu: Doğal kaynakları koruma (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
3. Hafta |
Topic: Conservation (listening, vocabulary, critical thinking, speaking)
Konu: Tasarım (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
4. Hafta |
Konu: Tasarım (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
5. Hafta |
Konu: Tasarım (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma)
|
6. Hafta |
Konu: Gizlilik (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
7. Hafta |
Konu: Gizlilik (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
8. Hafta |
Ara sınav |
9. Hafta |
Konu: Gizlilik (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma)
Konu: İş (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
10. Hafta |
Konu: İş (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
11. Hafta |
Konu: İş (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
12. Hafta |
Konu: Psikoloji (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
13. Hafta |
Konu: Psikoloji (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
14. Hafta |
Konu: Psikoloji (dinleme, sözcük bilgisi, eleştirel düşünme, konuşma) |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Williams, J., Ostrowska, S., Sowton, C., Farmer, J., Cavage, C., Frazier, L. (2019). Unlock 5 (Listening, Speaking & critical Thinking). Cambridge University Press. |