Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Temel Terimlere Giriş
|
2. Hafta |
Pazar Alanları Çeşitleri - B2B & B2C & C2C & C2B |
3. Hafta |
Pazarlama Kanalları , Fiziksel Dağıtım ve Tedarik Zinciri Yönetimi |
4. Hafta |
Pazarlama Kanalları ve Tedarik Zinciri Yönetimi için Segmentasyon & Tasarım |
5. Hafta |
Pazarlama Kanalları ve Tedarik Zinciri Yönetimi için Segmentasyon & Tasarım |
6. Hafta |
Kanal Gücü: Nasıl sahip olunur? Nasıl kullanılır? Nasıl elde tutulur? |
7. Hafta |
Anlaşmazlık Yönetimi ve Çözüm Stratejileri |
8. Hafta |
Ara Sınav |
9. Hafta |
Dağıtım Kanallarında Bütünleşme Stratejileri ve Stratejik İttifaklar |
10. Hafta |
Perakendecilik, Toptancılık ve Acentelik verme |
11. Hafta |
Çoklu Kanal Yönetimi |
12. Hafta |
Dijital Pazarlama Kanalları ve Dijital Tedarik Zincirleri |
13. Hafta |
Dönemin gözden geçirilmesi |
14. Hafta |
Dönem sonu sınavı |