Ders Sorumluları
|
|
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Bu dersin sonunda öğrencilerin İngilizce dilinin temel yapısını hem metinsel hem de iletişimsel düzeyde kavrayabilmeleri amaçlanmaktadır. Bu kavrayış ile kendilerine verilen temel düzeyde İngilizce veriyi analiz edebilecek ve bu veriye doğru biçimde yanıt verebilecek olan öğrencilere hedef dili gerçek yaşam durumlarında kullanabilme becerisinin kazandırılması hedeflenmektedir. |
Dersin İçeriği |
Bu ders öğrencilere temel İngilizce dilbilgisi ve becerilerini (okuma, konuşma, dinleme, yazma) kazandıracak biçimde tasarlanmıştır. Ders çeşitli dilbilgisi kuralları ve dil becerilerine yönelik etkinlikler içeren ünitelere bölünmüştür. Her hafta işlenecek ders saatleri tüm etkinliklere odaklanmaktadır. Bu odak noktaları iletişimin farklı yönleri için bir temel oluşturmaktadır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
1. Temel İngilizce dilbilgisi kurallarına hakim olma
2. Farklı konularda kısa metinler yazma becerisini kazanma
3. Mesleki bir metni okuyabilme ve anlayabilme
4. İngilizce işitsel ve görsel materyali anlamlandırabilme
5. Yabancı bir ortamda kendini İngilizce ifade edebilme
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Unit 7: Past |
2. Hafta |
Unit 7: Past |
3. Hafta |
Unit 8: Places |
4. Hafta |
Unit 8: Places |
5. Hafta |
Unit 9: Shopping |
6. Hafta |
Unit 9: Shopping |
7. Hafta |
Tekrar |
8. Hafta |
Ara Sınav |
9. Hafta |
Unit 10: Plans |
10. Hafta |
Unit 10: Plans |
11. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
12. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
13. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
14. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Speak Out Beginner 2nd Edition, Pearson Publication |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | ÖÇ1 | | | | | | | | | 2 | | | ÖÇ2 | | | | | | | | | | | | ÖÇ3 | | | | | | | | | 2 | | | ÖÇ4 | | | | | | | | | 2 | | | ÖÇ5 | | | | | | | | | 3 | | |
|