Ders Sorumluları
|
|
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Bu dersin sonunda öğrencilerin İngilizce dilinin temel yapısını hem metinsel hem de iletişimsel düzeyde kavrayabilmeleri amaçlanmaktadır. Bu kavrayış ile kendilerine verilen temel düzeyde İngilizce veriyi analiz edebilecek ve bu veriye doğru biçimde yanıt verebilecek olan öğrencilere hedef dili gerçek yaşam durumlarında kullanabilme becerisinin kazandırılması hedeflenmektedir. |
Dersin İçeriği |
Bu ders öğrencilere temel İngilizce dilbilgisi ve becerilerini (okuma, konuşma, dinleme, yazma) kazandıracak biçimde tasarlanmıştır. Ders çeşitli dilbilgisi kuralları ve dil becerilerine yönelik etkinlikler içeren ünitelere bölünmüştür. Her hafta işlenecek ders saatleri tüm etkinliklere odaklanmaktadır. Bu odak noktaları iletişimin farklı yönleri için bir temel oluşturmaktadır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Bu dersi alıp başarıyla tamamlayanlar aşağıdaki kazanımları edinir: 1. İngiliz dilinin temel yapısını kavrar. 2. Farklı zamanlarda olumlu, olumsuz ve soru cümleleri oluşturur. 3. Yeni kelimeler öğrenir. 4. Temel konularda diyaloglar oluşturur. 5. Temel düzeyde okuma, anlama ve yazma becerileri kazanır. |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Unit 7 : Past
|
2. Hafta |
Unit 7 : Past |
3. Hafta |
Unit 8 :Places |
4. Hafta |
Unit 8: Places |
5. Hafta |
Unit 9 : Shopping |
6. Hafta |
Unit 9 : Shopping |
7. Hafta |
Tekrar |
8. Hafta |
ARA SINAV |
9. Hafta |
Unit 10 : Plans |
10. Hafta |
Unit 10 : Plans |
11. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
12. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
13. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
14. Hafta |
Ekstra kaynaklar |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Speak Out Starter 2nd Edition, Pearson Publication
|
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | ÖÇ1 | | | | | | | | | 3 | | | ÖÇ2 | | | | | | | | | 3 | | | ÖÇ3 | | | | | | | | | 3 | | | ÖÇ4 | | | | | | | | | 3 | | | ÖÇ5 | | | | | | | | | 3 | | |
|