Ders Sorumluları
|
Dr. Öğr. Üyesi Neslihan Özkan |
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Seçmeli |
Ön Koşul |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Bu dersin sonunda öğrenciler, öğrencilerin farklı öğrenme stillerini edinir. İngilizce öğretmek için bir ders planı tasarlamak için bilgi ve beceri kazanır. İngilizce dilbilgisi öğretme tekniklerini öğrenir. İngilizce dilbilgisi öğretmek için mikro öğretim dersleri verir. Dil öğretim materyallerini değerlendirmek, uyarlamak ve geliştirmek ve dil becerilerini nasıl entegre edeceğinizi öğrenir. |
Dersin İçeriği |
Bu ders öğrencilerin İngilizce Dilbilgisi öğretimi ve ders planlaması ve İngilizce öğretimindeki becerileri bütünleştirmesi için gerekli becerileri edinmelerini sağlar. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Bu dersin sonunda öğrenciler İngilizce öğretmek için bir ders planının farklı bileşenlerini analiz eder, çeşitli öğrenci profillerine İngilizce öğretmek için ders planları oluşturur. Öğrencilerin farklı öğrenme stillerini ve sınıf içi etkileşimleri öğrenir. İngilizce Dilbilgisi ve Entegre becerilerini öğretmek için farklı teknik ve materyalleri öğrenir. Gramer'i İngilizce öğretmek için mikro-öğretiler gerçekleştir. |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Dersin tanıtımı |
2. Hafta |
Öğrenme stilleri ve sınıf içi etkileşim |
3. Hafta |
Ders planlama |
4. Hafta |
Gramer Öğretimi |
5. Hafta |
Gramer Öğretimi |
6. Hafta |
Dil becerilerini entegre etme |
7. Hafta |
Dil öğretim materyallerinin değerlendirilmesi, uyarlanması ve geliştirilmesi |
8. Hafta |
Ara Sınav |
9. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
10. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
11. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
12. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
13. Hafta |
Dilbilgisi öğretim demoları |
14. Hafta |
Dil becerilerini bütünleştirme demoları |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
30 |
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
30 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Tanner, R.& Green, Cathrine, (1998). Tasks for Teacher Education. Essex: Longman Scrivener, Jim. ,(1994).Learning Teaching; Teacher development series. |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| ÖÇ 1 | ÖÇ 2 | ÖÇ 3 | ÖÇ 4 | ÖÇ 5 | ÖÇ 6 | ÖÇ 7 | PY 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | PY 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | PY 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 7 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 9 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | PY 10 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 11 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | PY 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 13 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | PY 14 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | PY 16 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 17 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | PY 18 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | PY 19 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | PY 20 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 21 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 22 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | PY 23 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | PY 24 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | PY 25 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | PY 26 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 27 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 28 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | PY 29 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|