ELT530


Ders Adı Ders Kodu Bölüm Seviye
DÖNEM PROJESİ ELT530 İngiliz Dili Eğitimi (Tezsiz) Lisansüstü

Dersin Yarıyılı
(Dersin Dönemi)
Eğitim Öğretim Yöntemleri
Krediler
Teori Uygulama Laboratuar Projeler/Alan Çalışması Seminerler/Çalışma Grupları Diğer Toplam Kredi AKTS Kredisi
03
(Güz)
- 200 - 150 - 100 450 0 30

Ders Sorumluları Dr. Öğr. Üyesi Ceyhun KARABIYIK
Dersin Sunulduğu Dil İngilizce (English)
Dersin Türü Zorunlu
Ön Koşul Yok.
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar -
Dersin Amacı Bu dersin amacı, öğrencilerin literatür araştırması yaparak belirli bir konuda bilgi toplama, topladıkları bilgiyi sentezleyerek rapor haline getirip sunmalarını sağlamaktır.
Dersin İçeriği Öğrencinin danışmanı gözetiminde proje çalışmasını gerçekleştirdiği bir süreçtir.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) Bu dersi alıp, başarıyla tamamlayan öğrenciler aşağıdaki ders öğrenim çıktılarını kazanırlar: 1.Verilen bir konuda detaylı literatür araştırması yapabilme. 2. Ulaştığı sonuçları topluluk önünde sunabilme. 3.Ulaştığı sonuçları bilimsel bir rapor haline getirebilme. 4.Topladığı bilgileri sentezleyebilme, analiz edebilme ve yorumlayabilme.
Dersin Veriliş Biçimi Örgün Öğretim
Dersin Gidişatı
Hafta Konular
1. Hafta Ders tanıtımı ve araştırma alanları üzerine tartışma.
2. Hafta Dönem projesi konusunun belirlenmesi.
3. Hafta Araştırma tasarımı.
4. Hafta Araştırma tasarımı.
5. Hafta Literatür araştırması.
6. Hafta Literatür araştırması.
7. Hafta Literatür araştırması.
8. Hafta Literatür araştırması.
9. Hafta Rapor hazırlama.
10. Hafta Rapor hazırlama.
11. Hafta Rapor hazırlama.
12. Hafta Rapor hazırlama.
13. Hafta Sunum.
14. Hafta Sunum.
Değerlendirme Ölçütleri
  Toplam Katkısı (%)
Ara Sınav (%) -
Kısa Sınavlar (%) -
Ödevler (%) -
Uygulamalar (%) -
Laboratuar (%) -
Projeler/Alan Çalışması (%) -
Seminerler/Çalışma Grupları (%) -
Final (%) 100
Diğer (%) -
Toplam(%) 100
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar Association, A. P. (2020). Publication manual of the American Psychological Association. American psychological association. Fraenkel, J. R., Wallen, N. E., & Hyun, H. H. (2023). How to design and evaluate research in Education. McGraw Hill LLC. H., E. S. D. (2018). Presenting data effectively: Communicating your findings for maximum impact. Jesson, J. K., Matheson, L., & Lacey, F. M. (2012). Doing your literature review: Traditional and systematic techniques. SAGE. Mohebbi, H., & Coombe, C. A. (2021). Research questions in language education and Applied Linguistics: A reference guide. Springer.
Staj / Uygulama -
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi

 

PÇ 1

PÇ 2

PÇ 3

PÇ 4

PÇ 5

PÇ 6

PÇ 7

PÇ 8

PÇ 9

PÇ 10

PÇ 11

PÇ 12

PÇ 13

ÖÇ 1

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

ÖÇ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

X

ÖÇ 3

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

X

ÖÇ 4

X

X

X

 

X

X

X

X

 

X

X

X

X