Ders Sorumluları
|
|
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
Ön koşul bulunmamaktadır. |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
- |
Dersin Amacı |
Bu derste öğrencilerin hedef dilin temel dilbilgisi kurallarını öğrenmeleri, öğrendikleri yapıları kendilerini sözlü ve yazılı ifade ederken etkili bir biçimde kullanmaları hedeflenmiştir. Temel düzeyde edinilmesi gereken sözcüklerin kazandırılmasının yanı sıra okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerilerinin bütünleşik olarak verilmesi böylece öğrencilerin görsel veya işitsel olarak algıladıkları materyalleri sözlü ve yazılı olarak ifade etmeleri, hedef dilde öğrendikleri yapıları ve kazandıkları becerileri gerçek yaşam durumlarına aktararak etkili bir biçimde kullanmaları hedeflenmiştir. |
Dersin İçeriği |
Bu derste öğrenciler İngilizce temel dilbilgisi yapılarını ayrıntılı bir şekilde öğrenecek, kendilerini yazılı ve sözlü ifade edebilecekleri sözcükleri edinecek ve yabancı dil öğreniminde yer alan dört temel beceriyi bütünleşik olarak kullanacaklardır. Öğrendikleri yapıları, kuralları ve sözcükleri etkili bir biçimde diğer becerilerine aktarabileceklerdir. Ayrıca kültürler arası karşılaştırma ve disiplinler arası bağlantı kurma imkanları bulacak, dolayısı ile hedef dili en etkili biçimde kullanacaklardır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Öğrenciler amaç dilin temel yapısı hakkında farkındalık kazanacak ve bu kazanımlarını İngiliz Dili’nde yapılacak daha sonraki çalışmalarına aktaracaklardır. Anadili ve Hedef dil arasında karşılaştırma yapma imkanı bulacak ve öğrendiği ve edindiği becerileri farklı disiplinlere aktarabilecektir. |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Introduction to Reading Story – How to read stories |
2. Hafta |
Christmas Carol Introduction to Charles Dickens |
3. Hafta |
Christmas Carol (Elementary) |
4. Hafta |
Writing a paragraph on the given topics related to the story/Activities |
5. Hafta |
Introduction to Reading Plays – How to read plays |
6. Hafta |
A Midsummer Night’s Dream – Introduction to W. Shakespeare |
7. Hafta |
A Midsummer Night’s Dream (Pre-Intermediate) |
8. Hafta |
A Midsummer Night’s Dream (Pre-Intermediate) |
9. Hafta |
Writing a paragraph on the given topics related to the story/Activities |
10. Hafta |
Wuthering Heights – Introduction to Emily Bronte |
11. Hafta |
Wuthering Heights (Intermediate) |
12. Hafta |
Wuthering Heights (Intermediate) |
13. Hafta |
Introduction to Frankeinstein – Mary Shelley |
14. Hafta |
Frankeinstein (Intermediate) |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
- |
Ödevler (%) |
- |
Uygulamalar (%) |
- |
Laboratuar (%) |
- |
Projeler/Alan Çalışması (%) |
- |
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
- |
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
A Christmas Carol Macmillan Readers
A Midsummer Night’s Dream Macmillan Readers
Wuthering Heights Macmillan Readers
1984
Frankeinstein
Great Expectations Macmillan Readers
The Invisible Man |
Staj / Uygulama |
- |
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
|