Ders Sorumluları
|
Öğr.Gör.Salih Emre GEÇİN |
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Öğrencilerimizin okuma, dinleme, konuşma, yazma becerilerini gramer ver vocabulary temelinde etkin bir şekilde geliştirmelerini sağlayarak Öğrencilerin İngilizceyi doğru ve akıcı bir şekilde kullanmasını amaçlamaktadır. |
Dersin İçeriği |
Bu derste öğrenci; sağlık alanıyla ilgili iş hayatına atıldığında kullanabileceği iletişim becerilerinin geliştirilmesine yönelik gramer ve vocabulary öğrenir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
1) Dersi alıp başarılı olan öğrenciler, ders içeriğinin yoğun bir parçası olan dilbilgisi bölümü ile ileriki yıllarda girebilecekleri ulusal ve uluslararası dil sınavlarında başarı gösterebilir.
2) Önemli bir diğer parçası olan konuşma bölümü ile kendilerini yabancı bir dilde rahatlıkla ifade edebilme yetisini kazanır.
3) Sergilemiş oldukları proje ile bir topluluğa yabancı bir dilde nasıl hitap edileceğini öğrenmiş olurlar
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Eko |
2. Hafta |
Çevre koruma ve gönüllülük |
3. Hafta |
Eğitim |
4. Hafta |
Okullar, aileler ve okul değişikliği |
5. Hafta |
Gülme |
6. Hafta |
Kişiler ve Tayland |
7. Hafta |
Yetenek |
8. Hafta |
ARA SINAV |
9. Hafta |
Hayat tarzı ve |
10. Hafta |
Sağlık, yemek ve arabalar |
11. Hafta |
Hayvanlar |
12. Hafta |
İnsanlar |
13. Hafta |
Yolculuk ve trafik |
14. Hafta |
Hava |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
1. Kay, Sue & Jones, Vaughan.(2013) New Inside Out; Elementary – Student's Book.
2. Kay, Sue & Jones, Vaughan.(2013) New Inside Out; Elementary – Workbook. |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| PY-1 | PY-2 | PY-3 | PY-4 | PY-5 | PY-6 | PY-7 | PY-8 | PY-9 | PY-10 | PY-11 | PY-12 | ÖÇ-1 | | | | 3 | | | | | | | | | ÖÇ-2 | | | | 3 | | | | | | | | | ÖÇ-3 | | | | | | 3 | | | | | | |
|