Ders Sorumluları
|
Hazırlık Sınıfları Koordinatörlüğü |
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
Ön koşul bulunmamaktadır.
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Öğrencilerin İngilizce bilgilerini bütünleşik beceriler yoluyla ileri orta seviyede (upper- intermediate)
geliştirebilmek. Öğrencilerin kitaplarındaki okuma parçalarını, dinleme,konuşma ve yazma aktivitelerini
anlamalarına ve yeni dilbilgisi yapılarını fark edebilmelerine yardımcı olmak . Öğrencilerin gerçek
hayatlarında yardımcı olabilecek dil becerilerine sahip olmalarını sağlamak. Öğrencilerin sınıf içi tartışmalarda
yer almalarını ve kendilerini İngilizce olarak açıkça ifade edebilmelerini sağlamak |
Dersin İçeriği |
Öğrencilerin dil becerilerinin geliştirilmesi amacıyla yeni dilbilgisi kurallarının ve kelimelerin öğretilmesi ve
öğrenilen yeni yapıların okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerileri ile pekiştirilmesi amacıyla çalışmalar
yapılmaktadır. Ayrıca bu ders öğrencilere profesyonel mesleki hayatlarında yardımcı olabilecek kelime bilgisini
de sağlamayı hedefler. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Hem profesyonel hem de günlük hayatta ingilizce iletişim kurabiliyor olmaları beklenmektedir.
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Dersin tanımının yapılması |
2. Hafta |
The English Verb System |
3. Hafta |
Uses of Auxiliaries – Makale Okuma |
4. Hafta |
Present and Past Habits
|
5. Hafta |
Be used to – Get used to – Makale Okuma
|
6. Hafta |
Second Conditional; alternatives for if |
7. Hafta |
Third Conditional
|
8. Hafta |
ARASINAV
|
9. Hafta |
Narrative Verb Forms; Past Perfect Continuous
|
10. Hafta |
Defining, Non-Defining and Reduced Relative Clauses –Makale Okuma |
11. Hafta |
Ways of Comparing
|
12. Hafta |
Future Verb Forms; Future Continuous
|
13. Hafta |
Uses of verb+ing – Modal Verbs (1) ; Levels of Certainty about the future – Makale Okuma |
14. Hafta |
Dönem değerlendirmesi / dersin bitişi
|
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Ders Kitabı : Face 2 Face ( Upper Intermediate – B2). Cambridge University Press. (SB + WB + CD)
Diğer Kaynaklar : Azar, Betty Schrampfer. (1999) Understanding and Using English Grammar. 3rd ed. USA:
Pearson Education |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| ÖÇ1 | PY1 | | PY2 | | PY3 | | PY4 | | PY5 | | PY6 | | PY7 | | PY8 | | PY9 | | PY10 | 5 | PY11 | | PY12 | | PY13 | | PY14 | | PY15 | | PY16 | | PY17 | | PY18 | | PY19 | | PY20 | | PY21 | | PY22 | |
* Katkı Düzeyi: 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |