Ders Sorumluları
|
Assist. Prof. Dr. Ceyhun KARABIYIK |
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Textler ,işitsel malzemeleri kullanarak öğrenciler etkili dinleme ve konuşma becerilerini artırılması
Etkin dinleme ve konuşma becerilerinin öğretilmesi
Etkin konuşma ve dinleme becerilerinin sınıf içi tartışmalarda kullanılması
Çeşitli alıştırmalarla artikulasyon ve ses tonunu kullanımına yönelik sorunların düzeltilmesi |
Dersin İçeriği |
Öğrencilerin etkin bir iletişim sağlamak amacıyla, günlük konuşmalarda ve topluluk önünde yapacakları
konuşmalarda İngilizceyi doğru ses tonuyla, hatasız bir biçimde kullanımına yönel ik çeşitli aktivitelerin görsel
işitsel materyaller kullanılarak sağlanması
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Bu dersi tamamlayan ve başarılı olan öğrencilerin elde edeceği kazanımlar şunlardır;
ÖÇ-1 öğrencilerin konuşma ve dinleme becerilerini kazanma
ÖÇ-2 öğrencilerin otantik konuşma ve dinleme aktiviteleriyle etkili katılımını sağlamak.
ÖÇ-3 öğrencilerin ikna edici ve bilgilendirici konuşmalar hazırlaması ve sunması. |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Unit 6 Here is the news ;listen to understand the news,practise giving and reacting to news |
2. Hafta |
Unit 7 Haven’t a clue ;practise asking information politely practice ways of expressing degrees of certainity |
3. Hafta |
Unit 8 Faraway places ;study and practise location expressions ,focus on expressing preferences,practise
speaking to react a decision |
4. Hafta |
Unit 9 Cause for concern ;listen to understand the main points ,focus on ways of talking about cause ,blame
,and solutions.practise speaking to solve problems |
5. Hafta |
Unit 10 Where was I;talk about cross-cultural differences ,practise interrupting and returning to a topic,body
language vocabulary |
6. Hafta |
Group discussion ;the younger generation knows the best |
7. Hafta |
Group discussion;only strict traffic laws can prevent accidents |
8. Hafta |
Midterm
|
9. Hafta |
Unit 11Our cleverest invention ;use discourse markers to structure a formal argument |
10. Hafta |
Unit 12 How we met ;focus on being an active listener |
11. Hafta |
Unit 13 how can ı put this ? practise using English in different social situations |
12. Hafta |
Unit 14 we’ve been had ;practise asking for clarification |
13. Hafta |
Group discussion People should be rewarded according to ability ,not according to age and experience |
14. Hafta |
Course roud up |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Jeffries Amanda :clockwise advanced .Oxford University Publication.NY2001 |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| ÖÇ1 | ÖÇ2 | ÖÇ3 | PY1 | 1 | 1 | 1 | PY2 | 1 | 1 | 1 | PY3 | 3 | 4 | 3 | PY4 | 4 | 4 | 5 | PY5 | 3 | 3 | 2 | PY6 | 5 | 4 | 4 | PY7 | 2 | 3 | 3 | PY8 | 2 | 3 | 2 | PY9 | 2 | 3 | 2 | PY10 | 1 | 2 | 2 | PY11 | 2 | 2 | 2 | PY12 | 1 | 2 | 2 | PY13 | 1 | 1 | 2 | PY14 | 1 | 1 | 2 | PY15 | 2 | 1 | 2 | PY16 | 2 | 3 | 3 | PY17 | 2 | 3 | 3 | PY18 | 2 | 3 | 3 | PY19 | 2 | 3 | 3 | PY20 | 1 | 2 | 2 | PY21 | 3 | 3 | 2 | PY22 | 3 | 4 | 3 | PY23 | 2 | 2 | 3 | PY24 | 2 | 2 | 2 | PY25 | 1 | 1 | 1 | PY26 | 3 | 2 | 2 | PY27 | 3 | 4 | 3 | PY28 | 3 | 3 | 4 | PY29 | 2 | 2 | 2 |
1= Çok az 2= Biraz 3= Orta 4=Oldukça 5=Çok fazla |