Ders Sorumluları
|
Assist. Prof. Dr. Ceyhun KARABIYIK |
Dersin Sunulduğu Dil |
İngilizce (English) |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Ön Koşul |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin Amacı |
Textler ,işitsel malzemeleri kullanarak öğrenciler etkili dinleme ve konuşma becerilerini artırılması
Etkin dinleme ve konuşma becerilerinin öğretilmesi
Etkin konuşma ve dinleme becerilerinin sınıf içi tartışmalarda kullanılması
Çeşitli alıştırmalarla artikulasyon ve ses tonunu kullanımına yönelik sorunların düzeltilmesi |
Dersin İçeriği |
Öğrencilerin etkin bir iletişim sağlamak amacıyla, günlük konuşmalarda ve topluluk önünde yapacakları
konuşmalarda İngilizceyi doğru ses tonuyla, hatasız bir biçimde kullanımına yönel ik çeşitli aktivitelerin görsel
işitsel materyaller kullanılarak sağlanması
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) |
Bu dersi tamamlayan ve başarılı olan öğrencilerin elde edeceği kazanımlar şunlardır;
ÖÇ-1 öğrencilerin konuşma ve dinleme becerilerini kazanma
ÖÇ-2 öğrencilerin otantik konuşma ve dinleme aktiviteleriyle etkili katılımını sağlamak.
ÖÇ-3 öğrencilerin ikna edici ve bilgilendirici konuşmalar hazırlaması ve sunması. |
Dersin Veriliş Biçimi |
Örgün Öğretim |
Dersin Gidişatı |
Hafta |
Konular |
1. Hafta |
Topic: Manufacturing (listening and speaking) |
2. Hafta |
Topic: Manufacturing cont. (listening and speaking) |
3. Hafta |
Topic: Manufacturing cont. (listening and speaking) |
4. Hafta |
Topic: Environment (listening and speaking) |
5. Hafta |
Topic: Environment cont. (listening and speaking) |
6. Hafta |
Topic: Environment cont. (listening and speaking) |
7. Hafta |
Topic: Architecture (listening and speaking) |
8. Hafta |
Ara sınav |
9. Hafta |
Topic: Architecture cont. (listening and speaking) |
10. Hafta |
Topic: Energy (listening and speaking) |
11. Hafta |
Topic: Energy cont. (listening and speaking) |
12. Hafta |
Topic: Art and design (listening and speaking) |
13. Hafta |
Topic: Art and design cont. (listening and speaking)
Topic: Ageing (listening and speaking) |
14. Hafta |
Topic: Ageing cont. (listening and speaking) |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
|
Toplam Katkısı (%) |
Ara Sınav (%) |
40 |
Kısa Sınavlar (%) |
|
Ödevler (%) |
|
Uygulamalar (%) |
|
Laboratuar (%) |
|
Projeler/Alan Çalışması (%) |
|
Seminerler/Çalışma Grupları (%) |
|
Final (%) |
60 |
Diğer (%) |
|
Toplam(%) |
100 |
|
Dersin Kitabı ve/veya Kaynaklar |
Jeffries Amanda :clockwise advanced .Oxford University Publication.NY2001 |
Staj / Uygulama |
|
Program Yeterlilikleri (PY) ve Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ) İlişkisi |
| ÖÇ1 | ÖÇ2 | ÖÇ3 | PY1 | 1 | 1 | 1 | PY2 | 1 | 1 | 1 | PY3 | 3 | 4 | 3 | PY4 | 4 | 4 | 5 | PY5 | 3 | 3 | 2 | PY6 | 5 | 4 | 4 | PY7 | 2 | 3 | 3 | PY8 | 2 | 3 | 2 | PY9 | 2 | 3 | 2 | PY10 | 1 | 2 | 2 | PY11 | 2 | 2 | 2 | PY12 | 1 | 2 | 2 | PY13 | 1 | 1 | 2 | PY14 | 1 | 1 | 2 | PY15 | 2 | 1 | 2 | PY16 | 2 | 3 | 3 | PY17 | 2 | 3 | 3 | PY18 | 2 | 3 | 3 | PY19 | 2 | 3 | 3 | PY20 | 1 | 2 | 2 | PY21 | 3 | 3 | 2 | PY22 | 3 | 4 | 3 | PY23 | 2 | 2 | 3 | PY24 | 2 | 2 | 2 | PY25 | 1 | 1 | 1 | PY26 | 3 | 2 | 2 | PY27 | 3 | 4 | 3 | PY28 | 3 | 3 | 4 | PY29 | 2 | 2 | 2 |
1= Çok az 2= Biraz 3= Orta 4=Oldukça 5=Çok fazla |